Hírek

Elérhetőségek

Elérhetőségek és ügyfélfogadás

Ügyintézők

TÖRÖK KATA

  • Adó- és értékbizonyítványokkal kapcsolatos feladatok ellátása hagyatéki eljáráshoz.
  • Intézi a közérdekű bejelentések, panaszok kezelési rendjét,
  • Intézi a hivatali anyagbeszerzést, a szükséges irodaszerek megvásárlását.
  • Eb nyilvántartással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Ügykezelési feladatok és hatáskörök,
  • Hirdetmények kifüggesztésével kapcsolatos feladatok.
  • Föld kifüggesztéssel kapcsolatos feladat- és hatáskörök.
  • Szociális igazgatással kapcsolatos feladat- és hatáskörök.
  • Hagyatéki eljárással kapcsolatos jegyzői hatáskörbe tartozó feladat- és hatáskörök,
  • Tulajdonosi, közútkezelői és munkakezdési/burkolatbontási hozzájárulások kiadása.
  • Képviselő-testületi jegyzőkönyvek készítése.
  • Tevékenyen részt vesz az önkormányzat által benyújtandó pályázatok előkészítésében, lebonyolításában és elszámolásában.
  • Képviselő-testület üléseivel összefüggő feladatok, és az ehhez kapcsolódó honlap-kezelés
  • Munkaüggyel kapcsolatos teendők, bérgazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása
  • Hatósági bizonyítványok kiállítása
  • Helyi Vizual Regiszter

BERÉNYINÉ PALOTAI ANDREA

  • Közfoglalkoztatottakkal kapcsolatos munkaügyi teendők ellátása.
  • Építéshatósági engedélyek, bejelentések nyilvántartásával kapcsolatos feladatok
  • Ügykezelési feladatok és hatáskörök,
  • RGYK támogatás igénylése a Magyar Államkincstártól.
  • Tevékenyen részt vesz az önkormányzat által benyújtandó pályázatok előkészítésében, lebonyolításában és elszámolásában.
  • Központi címregiszterrel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Választási eljárással kapcsolatos feladatok.
  • A kommunális adóval és a helyi iparűzési adóval kapcsolatos feladat- és hatáskörök.
  • Szükség szerint ellátja az ingatlan nyilvántartással és a térképészeti nyilvántartással kapcsolatos feladatokat.
  • Együttműködik az illetékes földhivatallal.
  • Gondoskodik az adótartozások esedékességet követő adóbehajtási eljárásának meg-indításáról, ennek érdekében az esedékességet követően az adótartozások nyilvántartásának elkészíttetéséről.
  • Ellátja a méhészekkel kapcsolatos feladatokat.
  • Egyéb, építéshatósági és földhivatali eljárásokhoz kapcsolódó feladatok
  • Feladata a közműfejlesztési támogatások (víz, csatorna) nyilvántartások vezetése, behajtási feladatok.
  • Analitikus nyilvántartások – ideértve az egyéb kiegészítő és részletező nyilvántartásokat is – vezetése.
  • Közmunkaprogrammal kapcsolatos elszámolás készítése.
  • Házipénztár kezelése.
  • Gondoskodik a megállapított pénzbeli és természetbeni szociális ellátások folyósításáról és visszaigényléséről.

 

A Kirendeltség ügyfélfogadási rendje:

Hétfő: 7:30-12:00, 13:00-16:30

Kedd: nincs ügyfélfogadás

Szerda: 7:30-12:00, 13:00-16:00

Csütörtök: nincs ügyfélfogadás

Péntek: 7:30-13:00

Elérhetőségek:

Telefon: 06-29/432-119
E-mail: titkarsag@kava.hu

 

Az Infotv. 1. melléklet II. 13. pont szerinti adatok:

Adatkezelők

 Név:   Káva Község Önkormányzata 
 Székhely:   2215 Káva, Pilisi utca 1.
Adószám: 
 Elérhetőség:
 15441685-1-13
 +36-29/432-119
titkarsag@kava.hu
 Képviselő:   Veszteg István polgármester
 Elérhetőség:   +36-29/432-119
 titkarsag@kava.hu
 Adatvédelmi tisztviselő neve:   dr. Szécsényiné Bata Krisztina
 Adatvédelmi tisztviselő e-mail címe:   titkarsag@kava.hu
 Adatvédelmi tisztviselő telefonszáma:   +36-29/432-119
 Név:  Pándi Közös Önkormányzati Hivatal Kávai Kirendeltsége
 Kirendeltség:   2215 Káva, Pilisi utca 1.
 Adószám:  15441685-1-13
 Képviselő:  Árvai- Bárány Zsuzsanna
 Elérhetőség:   +36-29/430-240
titkarsag@kava.hu
 Adatvédelmi tisztviselő neve:  dr. Szécsényiné Bata Krisztina
 Adatvédelmi tisztviselő e-mail címe:  titkarsag@kava.hu
 Adatvédelmi tisztviselő telefonszáma:   +36-29/432-119
   

Közérdekű adatigényléssel foglalkozó személyek:

Árvai- Bárány Zsuzsanna jegyző "h" +36-29/430-212
jegyzo@pand.hu